Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Термостат

    Колеги помагайте, преди около 100км смених термостати с верне без да сменям датчика, обезвъздушаване и т.н. Както колегите са описали, още от самото начало термостати се държеше странно на място дига 90 градуса включва перката и всичко си е наред в движение държеше температури м/у 70-90 градуса външна температура беше около 5-10 градуса, днес вече нещата са различни в движение температурата пада до 70градуса а на място на 110 я гася че да не прегрее като при първо и второ гасене парното духаше студено независимо че температурата по табло беше над 90градуса... Перката се включва на 90 градуса, долният маркуч от радиатора седи студен както и самият радятор. Казвайте за втори термостат ли е или някъде другаде да търся проблема? Колата е 156 2.0 ts 1999
    Last edited by SBY; d.m.y г., 18:56.
    Audi A3 8p 2.0 TDI;
    Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
    Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

  • #2
    най-вероятно датчика ти прави номера
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      най-вероятно датчика ти прави номера
      Колегата казва че радятора му седи студен...., на обезвъздушаване отива май
      Колега сигурен ли си че е обезвъздушена ДОБРЕ ?

      Comment


      • #4
        За да не работи парното, пък моторът да прегрява - освен за въздушна възглавница и необезвъздушена система, за друго не се сещам.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Самото обезвъздушаване направих по следният начин, сипах антифриз до чертата макс, капачката отворена, паля чакам да загрее и да включи перката, смуква течността, гася, доливат отново капачката отворена 15 мин работи така не всмука още от течността затворих капачката и реших че с това се е приключило обезвъздушаването. Днес като истина пак пробвах да отворя капачката и да я оставя така да работи, вдигна 110 градуса перката въртеше като побърката а долу маркуч и радиатор бяха студени. Затворих капачката и се прибрах полу отчаян. В събота мисля да я връзвам на elm и да гледам какво се случва но приемам всякакви предложения
          Audi A3 8p 2.0 TDI;
          Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
          Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

          Comment


          • #6
            а водна помпа, малко вероятно, но все пак
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Как мога да я тествам? Като сменях термостати през малката дупчица на казанчето до капачката връщаше антифриз, което смятам че значи че работи помпата и връща антифриза, днес не знам дали е така защото е тъмница навън и няма как да видя
              Audi A3 8p 2.0 TDI;
              Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
              Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

              Comment


              • #8
                ако антифриза циркулира в казанчето, вероятно си работи, аз обезвъздушавам като стискам маркучите, когато колата загрее при отворена капачка и винаги се получава
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:21.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Диагностиката с нищо няма да помогне. Пуска се перката, защото датчикът до термостата мери над 95 гр. ама като няма циркулация през радиатора - все тая.
                  Горната пробка на радиатора отвива ли я и оттам да обезвъздушиш. Изпарителят предполагам, че и той не се грее....


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Да на газ въобще не включва, а тази прошка можеш ли да ме ориентираш горе долу къде се намира и ще я пробвам и нея
                    Audi A3 8p 2.0 TDI;
                    Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
                    Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

                    Comment


                    • #11
                      В горния десен ъгъл на радиатора откъм мотора. Пластмасов шлиц за права отвертка.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Като застанеш пред колата , горе в ляво на радиатора . Поне при 147 е там .

                        Comment


                        • #13
                          Мерси колеги, утре ще го търся този шлиц и ще пиша какво става
                          Audi A3 8p 2.0 TDI;
                          Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
                          Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SBY Покажи съобщение
                            Мерси колеги, утре ще го търся този шлиц и ще пиша какво става
                            Внимавай да не повредиш пробката.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Ужас как ще оставиш колата да ти вдигне 110 градуса.Върви на сервиз да ти я обезвъздушат моля те , повече от 5-10 лв няма да ти вземат.Те ще знаят как , в по тежки случай се откача маркуча на парното или на изпарителя за да излезе въздуха.Самия термостат на алфата не управлява парното, така че това е показател за въздух в с-мата.Термостата на тези коли управлява само кръга на големия радиатор като го включва и изключва.Като вдигне висока температура двигателя гарнитурата на главата си променя свойствата, защото не е направена да работи на толкова висока температура.Клингерита се опича и ако не веднага то след няколко хиляди км може да духнеш гарнитура.Сегментите като прегреят омекват и почва яко да пуши и всичко това заради подценяване на ситуацията. Тези градуси дето ги гледаш на таблото са грешни и ще ти кажа защо, защото датчика за температура е на корпуса на термостата, а сега там е пълно с въздух.И той ко мери ,чака главата да нагрее корпуса на термостата посредством допир алуминий в алуминий после алуминия да нагрее датчика.На 95 градуса ти се включват перката ама това не е голф 2. Защото датчик на радиатора нямаш и той си е студен защото охлаждане няма, защото термостата трябва да го нагрее въздуха че да се отвори, ама няма да стане.Тъй е пак ти казвам някой с голф 2 ти е казал че щом включва перката сичко е наред.
                              Last edited by alfaracer; d.m.y г., 01:10.
                              Alfa164 T.S 148++ HP
                              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                              Comment

                              Working...
                              X